Friday, June 10, 2011

si layu

yang layu itu si aku
melontar bara amarah terburu-buru
tak menghirau hati nan satu
yang setia selalu
sudahnya aku yang terduduk kelu
menyesal malu
selalu saja begitu

pohon aku si layu
usah cantas semangatmu
dek emosiku yang tak menentu
ku tahu kau senyum selalu
tapi jangan kau terus pergi berlalu
meskipun aku terus begitu

pinta lagi si layu
sabarlah dengan aku yang kertu
saban hari ku katakan pada diri aku tidak begitu
tiap kali juga aku terlajak perahu
aku tahu
si layu ini akan mampu bertukar baru
berikan aku waktu
yakin itu ada padaku
dan aku harap ia terus ada padamu




nah! untuk kau yang senyum selalu



pssst~ dari wan kepada wan, 
tengah exam sekarang ni. Silent mode. Ceritera bisu di blog sahaja

3 comments:

wan said...

paham dah ko mcmna.. no wori..amik masa..kayuh pelan2..tgh exm kan..mmng mood "pelik" sket gudlark :)

Unknown said...

tq

MomoN said...

kepada dua-dua wan yg dua-dua kawan aku. all the best dlm apa je yg korg tgh buat.
syami, sabaq.. sikit je lagi.. pasni dah dapat tittle DR. dah! yosha~~ *tiup semangat kasi gugur yg layu tuh*