Saturday, May 26, 2012

Grads! happy belated birthday!

Alhamdulillah penantian selama 4 tahun 8 bulan sudahpun membuahkan hasilnya. Ok lepas ni ada lagi 4 bulan berbaki untuk aku terus bersabar meneruskan kehidupan di bumi masala. Menghitung hari untuk menyambut Ramadhan dan Eidulfitri yang terakhir. Maaf encik katang kerana enggak bisa berpuasa dan beraya buat pertama kali sebagai suami isteri pada tahun ini. Berkorban sikit..;)
Entri ini agak lewat memandangkan grad day aku telahpun berlalu pada 18.5.12. Ianya agak suram kalau nak dibandingkan dengan grad day budak2 medic pada minggu sebelumnya. Bak majlis kahwin dibandingkan dengan majlis tahlil. Tapi tak kisahlah...aku tetap senyum sampai telinga sebab encik katang ada di sisi. Sejambak bunga ros pemberian encik katang telahpun selamat dibuat mandi bunga..
Teori aku, kalau keringkan bunga tu lepas tu simpan...lama2 akan dibuang juga kan?
encik katang


Oh! pada hari yang sama juga adalah merupakan birthday Alawi yang sudah tingkatan 3 itu. All the best untuk PMR, belajar rajin2. Takmau main makwe2. Aim untuk 9 As ok.
Nah kucen comel sebagai hadiah.







ps~ majlis kenduri kami akan ditangguhkan disebabkan beberapa kekangan. Harap maklum pada sesiapa yang telah dimaklumkan pada bulan sebelum ini.

wassalam










No comments: